A www.hokibolt.hu webáruház tulajdonosa és üzemeltetője a Sonett Kft.
Üzlet címe: Sonett Kft / hokibolt, 1182 Budapest, Üllői út 655.
Cégjegyzék szám: 01-09-365151
Bejegyezve: 1196.01.12. a Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság által
Adószám: 10981540-2-43
Telefon: +36-30-083-9530
Email: hoki@hokibolt.hu
Weblap: www.hokibolt.hu
A webáruház üzemeltetője: Online Office Kft.
Cím: 1139 Budapest, Szugló utca 9-15. 5. emelet 516. ajtó
Cégjegyzékszám: 01-09-903696
Bejegyezve: 2008.08.18. a Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság által
Adószám: 14433128-2-41
Telefon: +36-1-785-02-10
Fax: +36-1-785-02-65
Weblap: www.onoffice.hu
Megrendelés menete
A vásárlás előtt kérjük, regisztrálja magát az oldalon, vagy ha már regisztrálta magát, akkor kérjük, jelentkezzen be az oldal jobb felső részében található “Bejelentkezés / Regisztráció” kapcsoló segítségével.
Adja meg az e-mail címét és jelszavát, majd a bejelentkezésre kattintva már meg is kezdheti a vásárlását. Ha még nem rendelkezik jelszóval, akkor válassza ki a “Nem, új vásárló vagyok” opciót, majd kattintson a bejelentkezésre. Ekkor rendszerünk egy automatikus levelet küld Önnek, amiben egy hivatkozást (link) fog találni. Erre kattintva érvényesítheti e-mail címét és elkezdheti kitölteni a formulánkat. A megfelelően kitöltött formanyomtatvány után már el is kezdheti a vásárlást.
A vásárlás regisztrációhoz kötött, ennek hiányában nem lehetséges a megrendelés!
A regisztrációt követően, e-mail címe és jelszava segítségével már bármikor be tud lépni a rendszerbe, hogy megvásárolja a kívánt felszerelést.
Tájékoztatjuk, hogy a megrendelés elküldésével egyidejűleg elismeri, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket ismeri és magára nézve azt kötelezőnek tekinti, elfogadja. A szerződési feltételek kizárólag magyar nyelven olvashatóak, erre tekintettel a szerződés megkötésére is csak magyar nyelven kerülhet sor.
A Felek között elektronikus úton létrejött szerződés ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősül. A szerződés dokumentumai a Vevő vételi ajánlata (rendelés), és a Szolgáltató visszaigazolása a megrendelés megtörténtéről.
A 17/1999 (II.5.) Korm. rendelet alapján a távollevők között kötött szerződés, mely nem minősül írásban kötött szerződésnek, elektronikus adatbázisban biztonságosan tárolt. Napi adatmentés készül az internetes megrendelésekről, valamint a teljes tartalomról, az adatmentéseket egy évre visszamenőleg tároljuk, a tárolt adatbázist, vagy annak részeit szükség esetén az illetékes ellenőrző hatóság rendelkezésére bocsátjuk.
Áraink
A feltüntetett árak ÁFA-val növelt (bruttó) árak, melyek nem tartalmazzák a szállítási költséget. A kosárra kattintva mindig ellenőrizheti, hogy összesen mekkora összegben vásárolt terméket és ezen termékek kiszállítása mennyibe kerül. (Szállítási költséget helyszíni átvétel esetén természetesen nem számítunk fel.)
Megrendelés
Megrendeléskor Ön az alábbi lehetőségek közül választhat, mely befolyásolja az áru kifizetésének módját valamint átvételét:
– Helyszíni átvétel, helyszíni fizetéssel a hokibolt üzlethelyiségében
– Utánvételes fizetés, futárszolgálat igénybevételével
– Bankkártyás fizetés, futárszolgálat igénybevételével
– Bankkártyás fizetés, helyszíni átvétellel
Megrendelés, helyszíni átvétellel:
Kérjük, hogy a kiválasztott termékeket helyezze a kosarába. A kosár tartalmát szabadon változtathatja. Ellenőrizze a kosárba helyezett termékeket és azok árait a kosár tartalma menüpont alatt. Itt tudja módosítani a kosárba helyezett termékek mennyiségét, vagy tudja őket törölni.
Ha az ellenőrzést követően a kosárba helyezett valamennyi terméket szeretné megrendelni, válassza a “Megrendelés” gombot. Ekkor még egyszer összegzi önnek a megrendelést az áruház.
Helyszíni átvétel és fizetés választása esetén Önnek a megrendelt termékeket a megrendelést követő 5 munkanapon belül a hokibolt üzlethelyiségében (1182 Budapest, Üllői út 655.) kell átvennie és kifizetnie munkanapokon 10-18, szombaton 10-14 óra között.
Felhívjuk minden Kedves Vásárló figyelmét, hogy az internetes kereskedelemre vonatkozó jogszabályok értelmében, az áru megrendelése egyben kötelezettséget is keletkeztet a termék megvásárlására és átvételére, mivel a szerződés a megrendelés leadásával egyidejűleg létrejön!
Utánvételes megrendelés esetén:
Kérjük, hogy a kiválasztott termékeket helyezze a kosarába. A kosár tartalmát szabadon változtathatja. Ellenőrizze a kosárba helyezett termékeket és azok árait a kosár tartalma menüpont alatt. Itt tudja módosítani a kosárba helyezett termékek mennyiségét, vagy tudja őket törölni.
Utánvételes rendelés esetén az Ön által megadott szállítási címhez rendelve a rendszer feltünteti a szállítási költséget, mely vásárlási összeghez adódik, és a szállítási költséggel növelt teljes összeget a termék átvételekor a kézbesítőnek kell kifizetni.
Ha az ellenőrzést követően a kosárba helyezett valamennyi terméket szeretné megrendelni, válassza a “Megrendelés” gombot. Ekkor még egyszer összegzi önnek a megrendelést az áruház.
A megrendelését a futár cég az Ön által megadott címre kiszállítja és az Ön részére átadja. A megrendelés kiszállítása a megrendelést követően maximálisan 3 munkanapon belül történik.
Ha a házhozszállítás meghiúsul, a futárcég az Ön által adott elérhetőségen megkísérel Önnel egy új időpontban megállapodni. Az ekkor választott új időpontban a házhoz szállítást megismételjük.
Amennyiben a kapcsolatot nem sikerül felvenniük, vagy nem választ új időpontot szerződésünk megszűnik, és a terméket visszaszállítják a szállítónak.
Felhívjuk minden Kedves Vásárló figyelmét, hogy az internetes kereskedelemre vonatkozó jogszabályok értelmében, az áru megrendelése egyben kötelezettséget is keletkeztet a termék megvásárlására és átvételére, mivel a szerződés a megrendelés leadásával egyidejűleg létrejön!
Bankkártyás megrendelés esetén:
Kérjük, hogy a kiválasztott termékeket helyezze a kosarába. A kosár tartalmát szabadon változtathatja. Ellenőrizze a kosárba helyezett termékeket és azok árait a kosár tartalma menüpont alatt. Itt tudja módosítani a kosárba helyezett termékek mennyiségét, vagy tudja őket törölni.
Bankkártyás fizetés esetén az Ön által megadott szállítási címhez rendelve a rendszer feltünteti a szállítási költséget, amely a vásárlási összeghez adódik.
Ha az ellenőrzést követően a kosárba helyezett valamennyi terméket szeretné megrendelni, válassza a “Megrendelés” gombot. Ekkor még egyszer összegzi önnek a megrendelést az áruház.
Továbblépve jut el a Barion oldalára, ahol a vásárolt termékeket kifizetheti.
A megrendelését a futár cég az Ön által megadott címre kiszállítja és az Ön részére átadja. A megrendelés kiszállítása a megrendelést követően maximálisan 3 munkanapon belül történik.
Ha a házhozszállítás meghiúsul, a futárcég az Ön által adott elérhetőségen megkísérel Önnel egy új időpontban megállapodni. Az ekkor választott új időpontban a házhoz szállítást megismételjük.
Amennyiben a kapcsolatot nem sikerül felvennünk, vagy nem választ új időpontot szerződésünk megszűnik, és a szállítási díjjal csökkentett vételárat az Ön bankszámlájára visszautaljuk.
Ha Ön a hibás szállítás vagy az áru szállításakor keletkezett sérülés miatt eláll a vásárlási szándékától, akkor a már megfizetett áru ellenértékét visszautaljuk.
Felhívjuk minden Kedves Vásárló figyelmét, hogy az internetes kereskedelemre vonatkozó jogszabályok értelmében, az áru megrendelése egyben kötelezettséget is keletkeztet a termék megvásárlására és átvételére, mivel a szerződés a megrendelés leadásával egyidejűleg létrejön!
További információk a bankkártyás fizetésről
Barion
A szállítási árral megnövelt vételárat bankkártyás fizetést választva ( Visa, Maestro, Mastercard, American Express kártyákkal ) tudja kifizetni.
-Bankkártyával történő fizetéshez szükséges adatok előzetes közlése, fizetés menetének és feltételeinek részletes leírása:
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. Vállalkozásunk a Barion fizetési rendszerét használja.
A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a Barion weblapjára irányítjuk, ahol a jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.
Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a Barion fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és
háromjegyű biztonsági kódját megadják. A Barion a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi!
Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A Barion a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a Barion hibaüzenetben közli a hiba okát.
Fizetés lépései
Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „vissza/Back” vagy a „Frissítés/ Refresh” gombjára kattint, illetve bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük vegye fel a kapcsolatot a számlavezető bankjával.
További részletek a szállításról
Új szállítási időpont
Ha a házhozszállítás meghiúsul, a futárcég az Ön által adott elérhetőségen megkísérel Önnel egy új időpontban megállapodni. Az ekkor választott új időpontban a házhoz szállítást megismételjük.
Amennyiben a kapcsolatot nem sikerül felvenniük, vagy nem választ új időpontot szerződésünk megszűnik.
Megrendeléssel szállítással kapcsolatos reklamációk
Az Ön megrendeléséért az áru kézhezvételéig teljes körű felelősséget vállalunk. A hibás vagy sérült árut 5 munkanapon belül saját költségünkre cseréljük, vagy pótoljuk.
Ön a hibás szállítás vagy az áru szállításakor keletkezett sérülés miatt elállhat vásárlási szándékától.
Az áru átvételét követően a szállítással kapcsolatos reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Elállási jog:
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkövetésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14.nap.
Elállás esetén kérjük a még nem használt terméket az eredeti dobozában, csomagolásában a hokibolt (1182 Budapest, Üllői út 655.) részére visszajuttatni. Amennyiben termékünket határidőben visszaküldi a megfizetett ellenértéket haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatérítjük Önnek.
Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatban a termék visszaszolgáltatásával felmerült költségek minden esetben a Vevőt terhelik, egyéb költségek megfizetésére a Vevő nem köteles.
Abban az esetben, ha termék visszaszolgáltatásáig annak nem rendeltetésszerű használatból eredően kár keletkezett, azt a Vevő köteles megtéríteni a hokibolt részére.
Az elállási jog minden termékünk esetében megilleti Önt.
Megrendelésével és szállítással kapcsolatos reklamációit, észrevételeit kérjük, a hoki@hokibolt.hu e-mail címre eljuttatni szíveskedjen, ahonnan 36 órán belül e-mailen vagy az Ön által megadott elérhetőségen kollégánk kapcsolatba lép Önnel, ha ez szükséges.
Reméljük a nálunk vásárolt sport felszerelésekkel és kiegészítőkkel elégedett lesz és webáruházunkat, boltunkat akár ajánlani is fogja majd ismerőseinek.
Köszönettel:
A hokibolt csapata
hokibolt / Sonett Kft.
1182 Budapest
Üllői út 655.
Magyarország
Telefon: +36 30 083 9530
E-mail: hoki@hokibolt.hu
Nyitva tartás:
Szombat: 10-14